• +0755 116 156
  • contact[at]ambalajepersonalizate.ro

Cele mai frecvente intrebari pe care le primim

Numărul minim de bucăţi este de 3.500 la fiecare comandă, la fiecare dimensiune. Cu cat dimensiunea ambalajelor scade, cu atat creste cantitatea minima.
Executam dimensiuni standard si atipice, in functie de cerintele clientului.
Imprimarea se poate face in policromie, grad de acoperire 100% si culori speciale (auriu, argintiu), culori PANTONE care nu pot fi redate din CMYK.
Comenzile se pot da la agenţii pe zona caruia vă aflaţi sau în scris, pe email la adresa contact[at]ambalajepersonalizate.ro.

Deoarece respectăm standardul de calitate impus, ne folosim utilajele numai la parametrii lor optimi de producţie acolo unde calitatea este maximă.

Pentru a evita problemele cauzate de neconcordanţa între cerere şi parametrii tehnici de producţie, vă rugăm citiţi cu atenţie informaţiile care urmează.

  • Raster: da
  • Policromie: da
    • Poziţionare:
    • maxim 3 culori: min 5 mm de margine (imprimare liniar-vectoriala)
    • policromie: 0 mm fata de sudura laterala filo (straif)
  • Orice comanda de pungi va fi făcută ÎN SCRIS pe email contact[at]ambalajepersonalizate.ro
  • Layout-ul se trimite în format .cdr, ai., .eps - Vectorial (email). Daca nu aveţi layout-ul în format vectorial ne puteti pune la dispozitie sursa (logo si text), iar departamentul nopstru de design va realiza grafica folosita la imprimare avand acordul dumneavoastra in prealabil, fara niciun cost suplimentar
  • Se semnează contractul şi BT-ul conţinând date despre caracteristici produs(e) (culori, dimensiuni, tip folie, grosime), cantitate, cost
  • Se achită avansul, care reprezintă costul clise(ului/lor) şi care se plăteşte doar o singură dată.
  • Se achită avansul, numerar sau OP

    Costul efectiv al sacoşelor va fi achitat la data stabilită in contract cu numerar, cec sau OP

    lansarea comenzii, furnizarea informaţiilor necesare lucrării de către client;

    pregătirea layout-ului pentru imprimare;

    BT - 'bunul de tipar' - acceptul clientului pentru execuţia lucrării;

    semnarea contractului şi achitarea avansului, moment din care începe să curgă termenul de execuţie;

    pregătirea layout-ului;

    realizarea filmelor, matriţelor;

    montarea matriţelor şi reglarea maşinilor pentru lucru;

    prelucrare, imprimare, ambalare

    Termenul de execuţie pe care ne angajăm să-l respectăm reprezintă durata etapelor B şi C, etape care depind exclusiv de noi.

    Deoarece etapa A depinde în mare masură de operativitatea clientului nu putem oferi nici o garanţie asupra unei date exacte a predării lucrarii pâna în momentul finalizării etapei preliminare (A).